2010-03-23
 19:51:44

Fullt upp


Åh här ska vi snacka om att jag har haft att göra idag.
Dagen började hemma hos Ida, upp och hoppa. Ida och jag gick till mitt jobb i regnet. Det var sådär lagom roligt att komma dyngsur till jobb, men det var väldigt skönt att promenera till jobb man fick liksom en frisk start på dagen. Tack Ida för att du gick med mig, hade jag varit du så hade jag hellre velat ligga kvar i sängen och sova.

Måste bara slänga in att jag och Ida såg New Moon igår och måste bara säga att den är tusen gånger bättre än Twiilight. Mhm, se den och ni smälter!

Ja iallafall, dagen var seg idag, kan nog bero på att jag jobbade över. Jag är inte så van vid att jobba 8 timmar på en dag. ;D Jag har det bra som jobbar 75% för jag har hela dagen kvar att hitta på saker efter jobb! :)

Mamma kom och hämtade mig efter att jag hade slutat. Men inte var det någon vila som stod på schemat utan vi skulle träna IW som vanligt. Åh så skönt det var att bara rusa av sig all energi, mhm det är det absolut bästa!
Imorgon är det IW igen, härligt!

Nu ska jag se Dating in the dark och sedan mitt favoritprogram Desperate housewifes. Imorgon är det som sagt jobb och träning som väntar.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: