2010-03-16
 11:32:00

Frukostbullar


Kommer jag någonsin att kunna äta det igen? Kommer jag någonsin kunna äta nutriletts chokladbars med jordnötssmak? Jag tror inte det!
Mamma har iallafall varit gullig och köpt hem lite frukostbullar, dom bara frossar medan jag mår illa. Uh!

Och vill ni veta något lustigt? Jag är så slut i kroppen så att innan när jag duschade och stod och schamponerade mitt hår så blev jag alldeles anfådd. Jag är då inte på topp och det är tur att jag fortfarande är hemma, hur skulle det gå att laga mat och stressa? Usch nej, men på torsdag vill jag prova. Gud vad jag kommer att vara trött efter de sex timmarna..

Mamma har precis kommit hem från sin arbetsintervju, det gick bra och hon fick en timanställning och börjar efter att de har varit i Ungern vilket blir veckan efter påsk. Jag har för mig att dom åker dagen efter min födelsedag så då blir det tomt hus med vovven. Det ska bli så skönt att bara ha Alma och Jonatan vid mig och bara äta gott och ta det lugnt och bara mysa.

Mamma överraskade mig med två hyrda filmer och jag sken upp som ett litet barn. Ni vet man blir så fruktansvärt uttråkad av att gå hemma och känna sig så himla begränsad till att göra saker. Trots att ja inte mår så bra så följde jag med ut och gick med hunden en kort runda och jag kände mig helt utslagen när jag lade mig på soffan, alltså det är helt sjukt!

Ja mamma hyrde iallafall Bröllopsfotografen och Flickan som lekte med elden. Den sistnämda var mest för pappas skull för att han inte har sett den. Aja, den går att se ändå, eller hur ;)!

Nä nu ska jag slappa en stund till, kolla på lite tjockisar på TV som kämpar i Biggest looser. Deltagarna i det programmet är så himla duktiga, dom kämpar och kämpar.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: