2010-03-15
 17:50:19

Framsteg


Just nu mår ja bättre, undrar bara hur länge det vara. Att ha den här sjukan är som en berg- och dalbana, upp och ner.

Jag och mamma började prata om hur min studentklänning och min balklänning skulle sitta nu och vi fick oss ett ryck och gick ner på mitt rum och började dra fram klänningar och prova. Jag provade nog alla mina klänningar och kjolar vilket verkligen gav mig en massa självförtroende.

Nu ska jag berätta att min studentklänning kasar av mig, min balklänning hänger. Konfirmationskjolen har jag återigen kommit i, alla mina sommarklänningar från fjolåret sitter som en smäck. Jag drog fram klänningen som var mitt mål att komma i.. och den satt super bra! Åh så glad jag blev. Det som gjorde mig mest glad var nog konfirmationskjolen, jag menar hur gammal är man när man konfirmeras, 14 eller 15? Ja den satt tight så och med detta menar jag att jag är mindre nu än jag var då. YEY!

Studentklänningen;


Samma klänning i profil;


Min balklänning som numera är uppsydd.
Den hänger mer i ryggen (satt högre upp innan) men den är fortfarande sjukt snygg;



Åh man blir så glad när det går som det var planerat.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: