2010-03-19
 14:53:57

en arbetsdag


Här ska vi snacka trötthet, haha! Jag är helt slut efter dagens arbete och inte bara det så känner jag mig alldeles förtvivlad över att jäkla vätska i kroppen. Om några dagar hälsar mensmonstret på och min kropp är helt uppsvälld. Sedan igår har jag gått upp 3kg. Vilket som känns sjukt skönt är att jag går ner dom snart igen eftersom det bara är vätska som kroppen har samlat på sig. Pustar ut*! Så om några dagar är jag återigen 3kg lättare.

Dagen har rullat som vanligt, lagade till ugnsstekt falukorv och pasta. Själv åt jag två skivor korv och en massa sallad. Salladen var överbliven sedan gårdagen då de hade beställt pizza till jobb, mums! När jag satt i bilen på väg hem berättade jag att min mage var jobbig och då berättade mamma för mig att det var den sortens sallad. Tydligen blir man gasig av kål, haha! Aja, det lärde jag mig aldrig i skolan ;) !

Ikväll blir det IW med mamsen och sedan hem och mysa med min älskade pojkvän.  Hur blir er kväll?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: