2010-03-13
 06:25:06

Dålig vana


Anledningen till att jag är uppe nu är att jag var hungrgig. Nu låter jag som en riktig tjockis haha men inte nu längre;) ! Jo men jag brukar ju oftast äta min shake eller min välsmakande havregrynsgröt vid den här tiden om inte tidigare. (Ni ser tiden ovanför texten) Ja så nu har jag lämnat Jonatan i källaren sovandes och jag sitter i soffan i vardagsrummet och kollat på Luftslottet som sprängdes och dricker shake och te.

Jag var smart innan, jag tänkte till. Jag är inte så glad för att sola solarium för att jag har hört på TV att varje gång du solar ökar du chansen med 50% att få hudcancer.. och det vill jag verkligen inte ha så jag kletade in min i brun-utan-sol, Dove ni vet för den är bäst.

Igår somnade jag till Solsidan &%¤%&&#¤¤!!!! Vad sur jag blev! Varför kan jag bara inte försöka hålla mina jäkla ögon öppna?! Jag är nog världens tråkigaste flickvän.
Nåja åh ja! Igår var jag och Jonatan inom Familia och fördrev tiden, jag hittade ett par supergulliga klämmor inne på H&M som jag tänkte ha ikväll. Jag har nämligen tittat på dom ett bra tag och köpte äntligen dom, beslutsångest?

Nu ska jag kolla vidare på filmen och dricka upp min shake.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: