2010-03-15
 07:12:39

bättringsväg


Nu börjar jag må bättre, dock har jag fortfarande feber och är fortfarande i smittsam så håll er borta från mig. Idag är jag och pappa sjukskrivna från jobb så alla tre är hemma. Tur att mamma tar väl hand om oss haha. Fast även om pappa är sjuk så passar han upp mig, han känner sig piggare för att han tar ipren, vilket inte jag har gjort för jag har varit typ tom i magen och då mår jag bara illa.

Igår ringde min bror och undrade vad symptomen var för vinterkräksjuka.. ja nu har han också det. Det är inte vi som har smittat som tur är det är nog hans söta Emelie som har gjort, man bär med sig fler baciller än man tror från dagis. Jag smittade ju Jonatan utan att själv ha insjuknat..

Ni skulle känt den härliga doften i vårt hus igår, mamma hade bakat vaniljsnäckor och kanelbullar och dom smakade så himla ljuvligt. Jag skulle kunna äta upp alla om det inte varit för att min mage stoppade mig, mådde lite illa efter liksom. Ja i princip hela natten mådde jag illa, men så länge det stannar i magen så är jag nöjd.

Nu ska jag sova en stund till i tro om att min huvudvärk ska försvinna.
Later!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: