2010-03-04
 05:48:46

Baciller


God morgon, säger jag med taggtråd i halsen. Nu är det återigen såhär att jag är förkyld, det som precis hade försvunnit. Bu!

Torsdag idag, visst känns det bra? När det är torsdag betyder det att det snart är helg och helgen är det bästa jag vet just nu. På helgen hinner jag med saker som jag själv vill göra, träffa min kärlek, umgås med min bror o hans tjej, träffa vänner och träna mer. Fast de senaste helgerna har jag inte kunnat träna pga lite sjukdom.

Jag har inte blivit smittad av vinterkräksjukan..än och jag hoppas att jag slipper. Smittan går lite på dagis så då tycker jag att jag faktiskt redan borde vara smittad. Aja jag får se vad det blir av det hela.

Idag ser mitt schema ut såhär:
Jobb
Träffa Annie i stan
Träna
hem och ta det lugnt.

Det fetstitla längtar jag allra mest efter, ta inte illa upp Annie för det ska bli roligt att träffa dig!

Nu måste jag fixa mig, see you!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: