2010-03-01
 06:44:11

Återigen


Fler än jag som vill ha längre helg? Jag skulle iallafall vilja vara lite ledig, jag tycker att jag förtjänar det!

Måndag igen, ny veckan och även ny månad. Nu är det mars och ca 1 månad kvar tills jag blir 20. Känns väl inget speciellt faktiskt. Den enda fördelen är väl att det är 20 på vissa krogar och att kunna köpa ut till sig själv. Och jag som brukar festa lär ju behöva det? Aja, det är väl en helt okej ålder, bättre än 19.

Snart bär det av till jobb, jag känner inte alls för det. Idag vill jag vara hemma och ligga på soffan och zappa mellan allt skit som TV har att erbjuda... Vilken tur att jag har så bra jobbtider så att jag slutar vid två, bra tycker jag.

Annars idag ska jag träna, vet dock inte vad jag ska göra. Gym, IW?  Mamma ska ju inte träna idag, tråkigt. JAg som vill gå på IW och känna mig så sjukt duktig som man känner sig efter det djävulspasset.

Just nu är det frukost, jag blev galet varm i hela kroppen av mitt te. Idag är det inte mullbärste utan ett annat grönt te som smakar citron, kolla jag är ombytlig ;D!
Idag på jobb får vi en ny vikarie, skoj. En tjej som också är dotter till en i personalen, vi umgicks någon gång när vi var yngre. Nu har jag också en som är jämnårig, roligt!

Nä men om man skulle ta och packa träningsväskan för att senare idag ta tag i det där förbannade kilot jag gått upp för en fruktansvärt god pizza från i lördags. Tror nog att jag aldrig mer ska äta en liten bit pizza, fatta konsekvenserna!?

Aja, men vi hörs.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: