2010-03-19
 06:03:11

Återgå till jobb

Åh vad härligt att känna att jag verkligen är på benen igen!
Det är just nu tidig morgon och jag är redan färdigsminkad, dock sitter jag och funderar på håret, hur ska jag göra? Vad orkar jag göra? And so on..

Tror nog att min käre gamle vän herr Trippelrång åker fram, det är en klar vinnare genom allt.

Idag är det öppning på dagis som gäller tillsammans med min pappa, egentligen är det hans som öppnar (7.00) och jag sitter och läser tidningen med en kopp te eftersom jag inte börjar förrän 7.30.
Idag blir det en smärre grupp med barn för idag ska de stora barnen på en stor utflykt, de ska nämligen till Lousiana som ligger i Danmark och detta tycker dom naturligtvis är super späänande. Jag är måttligt avundsjuk för jag vill också med men mitt jobb är ju som sagt att laga mat och det gör jag med ett stort nöje. :)

Annars efter jobb vill jag hem direkt, kanske inom H&M eller något för att köpa mig ett par nya strumpyxor i 100DN. Jag har et par men det börjar bli ett hål i dom under foten, ser ut som att jag har fastnat i något.
Idag har jag vårkänslor och tänker faktiskt ta och använda min konformationskjol som är så härligt vårig. Det är en kort jeanskjol med två färgglada tygvolanger.

Ikväll blir det träning och sedan ska jag ta mig hem till min fina Jonatan och mysa med honom i helgen. Helt galet vad jag saknar honom! Vi hann knappt ses förra helgen eftersom jag blev sjuk. :(


Hittade en bild på kjolen men det är synd att min tunika hänger över men ni ser den färgglada volangen undertill.

Nu måste jag kila, har lite att fixa med, vi hörs efter jobb mina vänner!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: