2010-03-22
 14:08:40

Allra bästa vän


Igår åkte jag som sagt hem till Ida, hon bor numera fint som tusan och är stadsbo. Jag är så sjukt avis på henne, hon har utsikt över hela sundet över till Danmark och hennes lägenhet är gudomligt underbar, en riktig Idalägenhet.

Jag är sjukt trött idag. Jag har så himla svårt att somna när jag är första natten på ett ställe, det är liksom inte hemma och alla ljud som man inte är så van vid. Ida hade inte heller sovit så bra och jag har varit rädd för att rulla över och krossa henne, haha.

Imorse körde Ida mig till jobb och hon fortsatte vidare för att handla en massa saker. Så nu har dagen gått i ett och jag har stressat rumpan av mig så jag är helt slut nu. Men en stund på soffan skall nog hjälpa för sedan är det dags för träning och ikväll ska jag hem till Idapida och nanna med henne.

Nä soffan kallar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: