2010-06-16
 14:44:46

Utmattande


Somnade på soffan innan under mitt duntäcke och vaknade utav att jag frös, normalt? Det är antingen jätte varmt eller jätte kallt, kan det liksom inte vara någonstans mitt i mellan?

Nåja, jag kände mig uttråkad så jag började organisera lite i min packlista och gick ner på mitt rum för att plocka ihop lite som ska med på resan. Jag upptäckte att jag behöver köpa lite spraybalsam, några linnen och en minihårfön. Även om det står att det skall finnas en sådan på hotellrummet men man kan aldrig veta ju.. Och spraybalsam är bara nödvändigt till när jag badar i poolen eller havet. Det kommer bli ganska jobbigt att vara på semester med mina extencions eftersom varje gång jag har badat måste jag spraya i balsam och borsta igenom det. Jag får inte heller ha det uppsatt så det är bud på att strunta doppa håret. ;)

Men det känns iallafall bra att ha påbörjat packningen. Men nu ska jag slumra en stund till, min feber är hög igen och det snurrar i min skalle. Detta börjar bli obehagligt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: