2010-06-07
 06:05:14

Underlig känsla- och jag vet varför


Jag avskyr den här veckan, den tredje veckan och sedan den fjärde. Det är den här veckan som jag alltid går upp i vikt, ca 1 kg. Det är den här veckan jag går och har ont i leder, magen och är uppblåst. Allt sväller i kroppen och jag känner mig onormalt fet. Då jag blir tjurig lätt, då jag bara beböver vara ifred.

Vilken härlig morgon va? Till att börja med ska jag bara försöka att rida ut den här morgonen och sedan den här dagen.

Idag är det jobb fram till 14.00 ungefär, härligt! Jag ska hem precis som vanligt till hunden och sedan bara ta det lugnt och slappa. Ikväll blir det träning (länge sedan), det blir IW. Det kommer att gå trögt på träningen för mig ikväll eftersom jag inte har tränat på två veckor. Jag har helt enkelt inte haft någon ork för det.

Nu efter den här helgen behövs det träning och hård kost. Jag ska banne mig plåga mig själv till sista droppen nu innan semestern.

Nu ska jag göra vid mig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: