2010-06-11
 06:47:09

Underbara fredag


..vi ska vara ute hela dagen, stackars oss! Säger inte stackars till alla studenter eftersom vi hade så himla mycket sämre väder, vi hade storm och ösregn hela dagen och natten. Men grattis till alla er, nu ska ni bara jobba hela livet ;D!!

Just nu äter jag frukost, eller jag jag dricker min ju. Vägde mig imorse och jag har gått ner 0.8 kg, härligt! Nästan 1 kg på ett dygn, way the go! Jag älskar när allt går min väg och snart har jag nått mitt mål.
Men jag satte ju ett nytt mål haha så nu är mitt nya mål att plussa på ytterligare 3 kg och alltså ha gått ner 16 kg totalt. Det klarar jag, men som sagt allt är under 1 års tid så det lätt som en plätt.

Nu är det äntligen fredag och idag är det bara 9 dagar kvar tills vi åker. Jag har bara 5 dagar kvar att jobba och sedan är jag ledig. Det är så sjukt nära nu

Nu är det dags att förbereda det sista innan utfärden;
regnkappa  check!
stövlar
check!
tjocktröja
check!
mat
check!
tjocka strumpor
check!
regnställ
check!

Jag tror att jag har allt med mig nu.





ADJÖ!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: