2010-06-16
 18:16:18

trött i huvudet


Det är konstigt att man kan bli så trött utav att bara ligga på soffan och i princip sova bort dagen.

Nu är mamma hemma från jobb och jag gillar det. Det är roligt med sällskap och man känner sig plötsligt piggare, fast piggheten kan bero på alla Panodil jag har utsatt min kropp för idag. 

Jag har funderat.. Och jag ska nog äta "riktigt" mat från och med idag så att jag kan bli frisk. Det kan ha lite att göra med att jag äter mina shakes och itne får i mig allt. Så jag ska vara duktig och äta vanligt och bli frisk för det är just nu det enda jag vill!

Så inget jobb imorgon heller eftersom jag fortfarande har feber.  
Nu ska jag slappa ett tag till på soffan.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: