2010-06-02
 16:38:44

Sommaren har kommit till Helsingborg


Härligt härligt och återigen H Ä R L I G T !!! Äntligen har sommaren anlänt till Helsingborg. Jag njuter. Jag njuter verkligen till fullo. Jag älskar sommaren, jag älskar värmen, jag älskar att ligga ute i solen med en bra bok och bara jäsa. Jag älskar livet!!

Imorse vaknade jag upp hemma hos Jonatan. Det blev en tidig morgon eftersom jag skulle jobba och fick gå till bussen redan 06.40, ganska  tidigt va? När jag väl satt mig på bussen överöstes jag utav en galen trötthet. Jag blev helt rädd för att somna.

Det blev jobb idag mellan 07.30-13.30 och sedan direkt hem. Såfort jag kom hem tvättade av mitt smink och slänge ut hund och madrasser och sedan lade jag mig för att sola. Jag tar alla chanser jag får nu innan resan så att jag har lite färg, annars skäms jag haha. Vilken tur att jag har så lätt för att bli brun.

Efter att ha legat ett tag slog det mig, shit jag måste smörja mig (vilket jag aldrig annars gör) så jag sprang in snabbt och greppade något spray med solfaktor 10. Klibbigt äckligt skit men det blev superbra.

Nu sitter jag inomhus för att jag tyckte att den räckte med 1½ timmes solande eftersom detta är den första solningen för i år, förutom solarium såklart.

Nu ska jag kolla klart på That's 70 show.

Later!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: