2010-06-04
 06:37:19

Snö på Rhodos


Jätte bra jobbat Jenny, du tappade precis ett ägg på golvet!!  Ja, precis, lika klumpig som vanligt. Men det var bara att torka upp det och se glad ut med bittra tankar.

Fredag idag, äntliten eller vad säger ni? Jag är så himla trött, sover jag aldrig eller? Blä!

Alltså inatt så drömde jag något sjukt.. Jag drömde att jag hade åkt till Rhodos men det var inte tillsammans med Jonatan, Robin och Emelie utan Ida och Madde. När vi kom det var vädret som här i Helsingborg, växlande molnighet och vind. Men dagen efter så snöade det, ja det snöade och jag hade glömt att växla pengar. Där satt jag på Rhodos med fina vänner, väldigt besviken både på vädret och att jag tillät mig själv att glömma att växla pengar. Hur kan man glömma det? Den resan var en stor besvikelse både pga väder och mig själv.
Så nu ska jag växla pengar såfort det bara går, ska väl till Väla i helgen eller något. Iallafall vill jag bara få det överstökat. Sen det sista jag har kvar är solkräm och att packa väskan.

Men nu ska jag ta på mig solglasögonen och åka till jobb för att få mina timmar överstökade. Efter jobb kör jag direkt hem för att lägga mig i solen och ikväll blir det restaurang med jobb, Sillen och makrillen.

See ya'll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: