2010-06-08
 21:16:54

shopping


Åh nu har jag shoppat inför resan, jag tror ganska bestämt att jag är helt färdig nu. Förutom att växla pengar som jag glömde, haha.


Smycken från Pearls for girls
ring 199 kr
armband 145 kr



Shorts från H&M 199 kr


Blus från Odd Molly 999 kr


Keps från New York Yankees 149 kr


Stickad tröja från Spirit 500 kr


Bikini från H&M
top 129 kr
underdel 99 kr
badlakan (zebrarandigt) H&M 129 kr



Ett kit med nagellack i sommarfärger från H&M 29,90 kr

Införskaffade mig även en ny tandborste, tandkräm, hudkräm, duschkräm, duschboll och solfaktor från Garnieer.

Visst är det härligt med shopping?! Det får mig att må toppen, extra lycklig och alldeles till mig. Åh jag bara älskar att spendera pengar!

Snart är det dax att sova så jag säger godnatt nu. Natti!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: