2010-06-10
 16:00:52

Sega timmar


Här sitter jag framför TVn och känner mig mer död än levande. Jag har åkt på en lite förkylning igen, nog härligt nu till resan. Är snuvig, ont i halsen, huvudet och öronen, snacka om att jag ännu inte har blivit immun haha. Jag är så fruktansvärt trött på att vara krasslig till och från.

Och nu när jag är förkyld ser jag inte alls fram emot att vara ute i regn och rusk hela dagen imorgon. Jag checkar in i sängen i helgen och kryar på mig, eller?  Nej men vi kommer att ha att göra i helgen.

Fredag;  jobba och sedan ska vi på student.
Lördag; Väla och växla pengar
Söndag; Kalas för Robin och pappa som har fyllt år.

Sen är det på att jobba igen i fem dagar sen är jag ledig i en hel vecka. HÄRLIGT!!

Nu ska jag se lite på That's 70 show. ;D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: