2010-06-19
 07:34:23

Present


Godmorgon.
Jag vaknade tidigt idag, precis som alla andra dagar jag har varit hemma och har varit sjuk. Istället sover jag på dagen när jag känner att jag blir trött. Återhämtning behövs.

Jag har precis ätit en skål med havregrynsgröt och sitter just nu och avnjuter en stor kopp med rött te.

Jag fick ju en present igår av en familj som har barn på dagis. Jag fick ett rött te som innehåller blåbär, rosenblad, mynta och lite annat.. kommer inte ihåg. Men så mycket som jag känner smaken av just nu så smakar det helt underbart, supergott!  Tänk er hur gott det då smakar när jag inte är så förkyld. ;)




Mobilkamera bild, därför lite suddig. Med i påsen fick jag något choklad tror jag..
Men super gott!

På presenten sitter även ett kort där det står; Tack för den jättegoda maten Jenny. Ha en bra sommar!

Men nu ska jag lata vidare på soffan och proppa i mig tabletter och Kan Jang!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: