2010-06-10
 21:04:03

Mötet är avklarat


Köksmötet är avklarat och nästa möte är inte förrän v.27, så det är ett bra tag till nästa. Det är mycket just nu med köket eftersom det ska totalrenoveras. Äntligen ska jag få en nytt och fräscht kök som jag kan laga god mat i. Det kommer att bli så jäkla snyggt alltså.

På vägen in till stan tog jag motorvägen. Det var tät trafik och mycker regn så det fanns en stor risk för vattenplaning. Så körde jag förbi en påfart och såklart kör jag bakom en bil fylld med fyra gamlingar som lägger sig på bromsen för att släppa in någon annan. Jo jag känner verkligen till alla regler och lagar men att panikbromsa på det sättet i det här väglaget på en motorväg är sjukt riskabelt och det var på någon cm som jag "missade" att krocka. Jag skrek och hade mig, jag kände mig så jäkla arg att jag ville kasta någon på dom när jag körde om. Gamla människor, vad har ni på mototvägen att göra när ni inte kan hantera den? Jag kunde inte heller lägga mig i omkörningsfilen för då hade jag krockat på det håller. Om ni istället hade gasat på lite så hade ni sluppit bromsa som galningar.

Nåja, nog om det.
Nu sitter jag i min mysiga morgonrock nyduschad & nyduschad och kollar på Kniven mot strupen.

Efter programmet är det dags att sova så jag säger natti natti nu.

peace & love!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: