2010-06-01
 06:38:21

med stora svarta ringar under ögonen


Jag är skit trött, vill bara sova lite till...

Jag har knappt sovit inatt heller. Har bland annat drömt en fruktansvärt jobbig dröm om mina djur. Eller ja, jag har ju bara min hund kvar men jag har ju haft två stycken katter som bor hos min kollega numera pga min kattallergi.

Iallafall så drömde jag om att Smulan (min katt) började gå och kissa överallt, typ som om hon gick och läckte årecis som gamla djur kan göra. Så mamma tog beslutet att vi skulle avliva henne eftersom hon faktiskt är ganska gammal och så dålig. Beslutet resulterade ju såklart i att jag såklart blev helt knäckt. Hade det varit den andra katten så hade jag nog inte brytt mig lika mycket eftersom jag inte gick ihop med henne.

Inte nog med att min fina kisekatt skulle gå hädan så blev Alma min hund också sjuk. Alltså hon börjar ju bli till åren, hon är en stor Schabrador (schäfer/labrador) på 10 år . Men så blev hon också såpass dålig att hon också behövde avlivas.. Jag blev typ panikslagen och det kände som att jag gick i tusen bitar!!!
Fyfan vilken dröm rent ut sagt. Jag vill aldrig bli av med min Almis..

Nu är jag vaken iallafall och allt känns bra. Dock värker hela min hårbotten eftergårdagens besök hos frisören. Det är inte helt smärtfritt att göra extencions, men vill man vara fin får man lida pin. Nu är iallafall den första natten avklarad och efter ca två nätter brukar det ha blivit bättre. Håll tummarna för det iallafall.

Idag är det bara jobb som gäller. Mamma ville att jag skulle följa med henne och träna men jag har inte köpt något schampoo och balsam så det går icke. Synd för jag börjar känna att det börjar krypa i kroppen. Istället ska jag hem och gotta mig i solen efter jobb.

Men nu ska jag dricka lite te och njuta innan det bär av till jobb.
Ha en fin dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: