2010-06-07
 15:01:22

Lot's of rain

Grattis pappa på 47års dagen
Grattis världens bästa storebror på 23års dagen samt på din namnsdag.
grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis




Det regnar inte, hoppas att ni inte har missat det! Det regnar inte heller lite utan det öser ner hela tiden och det har det gjort hela dagen. Det ska inte bara regna idag utan hela veckan. Detta suger stenhårt, totally hate it. 

Ikväll blir det träning. Jag sitter i soffan och försöker hitta min motivation, var är den? Vad har hänt med mig? Vad är det som gör att jag inte orkar mer? Åh, jävla depp man är nere i. Jag orkar ju inte ens packa min träningsväska.

Jag vill gå i ide idag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: