2010-06-03
 06:42:58

Latmask


Jag känner mig otroligt lat idag. Jag har typ inget smink, håret är slarvigt uppsatt och jag är klädd i shorts och en top. Detta känns inte som jag, men det går!

Inatt har jag sovit i stort sett nonstop hela natten, jag vaknade bara en gång och då märkte jag att jag låg med hela huvudet upptryckt mot väggen och tänkte "Nej Gud vad ofint!" haha ja, jag trodde väl att jag hade gäster haha.. kanske en spökgäst?! Vi brukar ha sådana trevliga gastar här!

Idag blir det jobb och sedan ska jag köra direkt hem och lägga mig i solen. Jag känner mig alldeles desperat att bli brun nu innan semestern, det är ju bara 2½vecka kvar och jag måste ha lite färg innan. När solen inte skiner lär det väl bli solarium dag ut och dag in.

Nu ska jag slänga i mig resten utav min shake och dricka upp mitt glas med juice. Ha en härlig dag i solen alla och passa nu på att vara ute!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: