2010-06-15
 08:51:25

lämna mig aldrig!!!!


Jag hade en sådan mardröm när mamma väckte mig.. Jag drömde att vi skulle åka till Rhodos, jag, Jonatan,  Jonatans kompisar, Robin, Robins kompisar, Emelie, Emelies kompis, Ida och hennes kompis.

Jag började att packa min väska i sista minuten och hade panik över att den skulle väga alldeles för mycket. Rätt som det var hade klockan slagit 20,30 vilket är den tiden vår plan ska lyfta på söndag.. Men mamma som ska köra oss till Malmö sa att det var lugnt och vi hann faktiskt.

När vi hade lanadat stack vi precis till en sketen strand utan att ens checka in på hotellet. Konstigt att det var dag när vi kom fram eftersom vi landar mitt i natten på Rhodos.
Vi låg och solade i 10 minuter och sedan gick vi till hotellet som inte alls var någon höjdare, det var skyhögt och hade ingen hiss och självklart hade vi jätte högt upp och allt såg likadant ut.

Jag tyckte att Idas kompis var sjukt kaxig och störde mig som tusan på att hon spanade in min pojkvän så frågade vad hennes problem var.. Och hon började bråka som fan och jag hade en sådan lust att kasta henne över balkongen alltså! Sen satt hon sig i soffan hos Jonatan och så började dom mysa, liksom sitta nära osv. Då gick allt över gränsen och då blev jag riktigt förbannad. Och frågade vadfan Jonatan höll på med och då fick jag svaret "Vadå? detta är väl inget" och så hånskrattade han åt mig. Jonatans kompisar skrattade och jag blev helt förtvivlad och visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen.
När jag ryckte åt mig mina fina festkläder och skor ur garderoben skrek jag åt honom att han skulle få igen det. Jag letade upp Ida och hon tyckte självklart att hennes kompis gjorde ett stort fel för hon gjorde detta bara för att sära på mig och Jonatan. Hon var ingen framtid för honom eftersom hon var en sån person som lekte runt.

Sen väckte mamma mig, skönt...

Och inte nog med detta så var Emelies kompis självmordsbenägen. Emelie var höggravid. Robin var helt väck. Robins kompisar kastade upp mig i luften och höll på, faktiskt precis som dom brukar göra ibland haha! Och Idas kompis vet jag helt ärligt inte riktigt vem det var, hon var mulatt och jag har nog aldrig sett henne. Knasigt alltihopa!

Jag tror inte att jag bara har feber utan även resfeber.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: