2010-06-09
 15:58:42

Kan knappt vänta


Igår smygpackade jag faktiskt lite, kunde inte vänta haha. Jag packade ner lite hygienartiklar i min stora fina rosa nessecär med guldtrådar. Blev ju rädd för att göra av med allt.  ;)

Just nu segar jag bara, så himla drygt att vänta på att tiden ska gå. Träningen börjar ju inte förrn vid sju ikväll, segt som attan som sagt. Så just nu kollar jag på Beverly Hills 90210 på TV4, nostalgi eller vad? Kommer ihåg att det gick på TV jätte ofta när jag var yngre.

Nu ska jag dricka upp mitt gröna citron te.
Innan träningen ska jag inom Ica Maxi och köpa fler shakes eftersom mina nästan är slut.

Och förresten, Jonatan skrev precis på msn: Jenny, vi har aldrig badat.  Han är för gullig, det är faktiskt sant att vi aldrig har. Tre år och vi har aldrig badat varken i pool eller i havet tillsammans. Sjukt!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: