2010-06-12
 07:49:59

Innan jag går och lägger mig


Så ska jag dricka en frukostshake och en kopp grönt te med citron & ingefära. Jag har hört att ingefära är bra vid förkylning..? Håll tummarna iallafall!

Igår firade vi Cecilias student i regnet med en massa god mat och roligt folk. Det var en nykter kväll för mig eftersom jag ska gå ner mina sista 2 kg nu innan resan vilken man klarar om amn verkligen håller igen på allt!
När de flesta hade trallat iväg satt vi kvar typ två timmar och bara prata. Men jag var sjukt trött och ville bara hem och eftersom det var jag som var chaufför så var det jag som bestämde. Och på vägen hem regnade det galet mycket och mina ögonlock ville bara stänga butiken för dagen och vila. Jag kämpade tappert enda fram till sängen.

Idag är det lördag, skönt! Jag behöver vara ledig sedan gårdagens utflykt, jag är helt slut. Det regna och blåste hela dagen och barnen var emellertid kalla och trötta. Men trots vädret så var det en väldigt lyckad utflykt.

Annars igår så hämtade jag ut mitt paket från Nelly.se och skickade även tillbaka de svarta skorna som jag fick två vänsterskor av så förhoppningsvis kommer ett par nya svarta ballerinor i veckan.
Annars så var mina beiga skor perfekta och väskan var superfin så jag är nöjd.

Nu ska jag kolla klart på Vänner och sedan ta mig en Panodil och en halstablett och sedan lägga mig hos Jonatan.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: