2010-06-14
 17:22:43

hög feber


ÅHE!
Trötta mig mer gärna, så tråkigt som jag har det har jag inte haft på väldigt länge. Det är dötrist att bara sitta hemma och kolla på TV när det bara visas en massa skit.

Var precis ute en runda med hunden. Detta är det jobbiga att ha ansvar över andras liv, att se till att hon mår bra och får sina runder för att kunna uträtta sina behov. Men det är skit jobbigt när man är sjuk och hela kroppen värker.
Det gör liksom ont i öronen när jag andas med munnen, halsen gör apont och febern är hög. Detta suger stenhårt. Men hellre att jag mår dåligt nu än när vi ska åka så jag kan väl säga att det är tur att jag fått det nu...

Jag väntar just nu på att mamma ska komma hem. Hon sa att hon kunde strunta i att träna  för min skull eftersom jag mår sämre än innan.

Men men, nu ska jag kolla på Unga mödrar, det enda vettiga på TV.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: