2010-06-14
 08:02:49

Helgen som varit

Helgen i stort sett har varit lugn. Jag har somnat när jag har velat och vaknat utav mig själv och inget alarm som ringt. Det har helt enkelt varit en mysig helg tillsammans med min fina Jonatan.

Lördags; När Jonatan hade vaknat så gjorde vi oss iordning inför dagens aktiviteter. Vi hade bestämt att vi skulle köra till Väla för att fixa det absolut sista inför resan som att växla lite pengar osv. När mamma kom hem så tog vi bilen och körde. Vi fördrev tiden där rätt så bra och efter att vi hade varit på Väla så stack vi inom Familia på hemvägen och till sist men inte minst Maxi för att handla lite till mamma.
När vi kom hem gick vi till affären och hyrde film, Sherlock Holmes och Ingloriuos Basterds. Den förstnämda har jag aldrig sett men den var väldigt jobbig och förvirrande. Den andra har jag sett på bio men det var som att se den igen för mitt minne det verkar inte räcka långt.

Söndags; Jag vaknade och hade hög feber, ont i halsen, öronen och huvudet. Satte mig i soffan och kollade på TV för att jag inte ville väcka Jonatan, snäll som jag är. När klockan hade slagit 12.00 var jag tillräckligt uttråkad så då fick min kära gå upp och han fixade sig och sedan tog vi en runda med vovven och lämnade filmerna på vägen.
Vid tvåtiden skulle vi ha kalas för pappa och Robin som har fyllt år (7 juni). Det blev taccos, rabarberpaj och kanelbullar med familjen Nilsson. När det är familjen så menar jag farmor, farfar, farbror, kusin och oss sex såklart.
När alla hade gått så lade jag mig i soffan med täcket och kudden och kollade på Hairspray som gick på TV och sedan sov.

Och här vaknade jag imorse, jag sover alltid på soffan när jag är sjuk.
Jag är fortfarande sjuk och är hemma idag och imorgon vad jag vet hitintills. Så hur ska jag fördriva tiden idag då? Hoppas att det är en massa roliga repriser hela dagen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: