2010-06-06
 21:44:01

grannungarna skrattade åt mig


Idag bjöd jag hela kvarteret på ett gott skratt. När jag och Jonatan satt och kollade på TV så flög en fågel in i vardagsrummet. Jag fick panik och började skrika EN FÅGEL JONATAN EN FÅGEL!!!! JAG HATAR FÅGLAR!!! och sprang ut genom uterummet och ut i trädgården. Väl utanför huset skriker jag och viftar med armarna och kastar en boll på mamma som klipper gräsmattan och har iPod i öronen och inte hör något alls. Grannungarna hann före och skrattade åt mig.
När Jonatan hade öppnat fönstret till den vettskrämda fågeln så att den kunde flyga ut så kunde jag återigen komma in. När jag kom in skrattade vi gott om länge åt det här missödet. Jag menar... stackars lilla pippi!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: