2010-06-10
 06:54:10

Frukost a' la shake


Citron & Ingefära te och en shake gör susen.. eller det hoppas jag på. Ska ta en huvudvärkstablett och snart köra till jobb.

Idag har jag svårt för att bestämma mig för hur jag ska gå tillväga, om jag ska träna efter att jag har varit ute och gått med hunden eller om jag bara ska ta det lugnt och invänta timmarna inför kvällens köksmöte. Beslutet får jag ta när jag har slutat jobba för dagen.

Igår blev det aldrig någon träning eftersom jag glömde mammas väska här hemma. Jag blev så himla ledsen och besviken på mig själv när jag mötte henne inne på Aktiverum. Men det var lite hennes fel vilket hon också sa för att hon hade faktiskt inte sagt till mig om den.

Annars innan jag skulle ha tränat så var jag en runda inom Familia och shoppa lite. Det blev en ljusgul cardigan, ett par turkosa shorts, en jätte söt vit kjol och en tjocktröja som är grå och vit. Härliga färger inför sommar och sol. Bilder kommer i eftermiddag.

Men iallafall på vägen hem från stan efter att vi skulle ha tränat så körde vi inom Maxi för att handla lite. Jag köpte mig nya shakes, bars och en ny rakhyvel som jag kan ha med mig på semestern.. kan ju inte ta mammas. ;)

När vi kom hem så gick vi en runda med Alma i regnet, det var faktiskt skönt. Det var varmt på samma gång som det regna och det var liksom friskt.
När vi kom hem så tog jag en lång dusch och sedan satte jag mig i soffan för att kolla på Greys Anatomi. Jag blev sjukt sönderstressad i det här avsnittet. Det som hände i gårdagens avsnitt tror jag alltid att det ska hända mig, Ja kolla här, dramaqueen #1 eller vad? Men jag har faktiskt drömt om att det ska hända mig ett flertal gånger.

Nu måste jag slänga i mig resten utav mig shake och mitt te. catch u up later!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: