2010-06-17
 08:26:28

feberfri

Imorse när jag vakna (06.00 typ) så mådde jag så himla bra, förutom att jag fortfarande är förkyld men febern är typ helt och hållet borta.

Imorgon ska jag jobba, yey! Det är så himla tråkigt att gå hemma och det är inte förrän man är såhär uttråkad som man längtar tillbaka till jobb.

Jag har precis tagit en lång  och skön dusch, jag blir alltid mycket piggare när jag har duschat.
Annars idag ska jag packa färdigt allt som jag har och ikväll ska jag köra till affären och köpa det sista som spraybalsam och hårfärg. Jag har en såndär sexig utväxt haha, mitt hår växer som ogräs.

Jag måste bara berätta att jag tror att den "riktiga" maten gjorde susen igår, det kanske är bättre att äta vanligt mat när man är sjuk.. Jag hade inte ens tänkt så långt om jag ska vara ärligt Så idag har jag startat dagen med havregrynsgröt och mineralvatten, yum!

Nu ska jag kolla lite på TV och sedan ringa till jobb och berätta glädjebeskedet. ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: