2010-06-07
 20:26:41

En trött nenni


Så skönt det var att träna. Jag mår så mycket bättre nu när jag har frigjort sprudlande endorfiner i kroppen, det känns härligt!

Efter det tuffa IW passet så tog jag mig 12 minuter i solariet och bara slappnade av med min ipod. Jag bara låg där och andades  lugnt in och ut och kände efter hur himla lycklig jag är. Jag lever verkligen ett helt underbart liv. Runt omkring mig har jag människor som bryr sig om mig, sånna som tycker om mig. Åh, och jag har ju världens bästa pojkvän, världens bästa bror och världens bästa Emelie. Åh så härligt!

Nu ska jag faktiskt hoppa ner i bingen för jag är helt utmattad. Imorgon efter jobb ska jag och Jonatan växla pengar och kolla på en ny systemkamera. Ha de fint, natti!! 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: