2010-06-09
 06:33:05

En timme senare

Eftersom jag kom hem ganska sent igår så blev det en senare sänggång, runt 23 tiden, på tok för sent för mig. Jag är liksom inte som alla andra unga, jag vill hellre sova tidigt och vara pigg på morgonen än att gå och lägga mig sent och var hel död resten utav dagen.

Nåja, onsdag idag. Jag är bara glad över att dagarna går undan så att jag snart kan få vara lite ledig. Gud, vad jag tjatar om ledighet men det är min största längtan just nu, att få sova tills man vaknar och bara göra precis vad man vill. Lägga sig vid poolen eller sticka till stranden, vad som helst.

Jag har en riktigt beslutsångest ang hur mycket pengar som det är lönt att växla för att ha med sig på resan. Igår tog jag ut 2500 kr, men jag är så himla osäker på om det ska räcka.. Våra saker som vi har beställt i taxfreen går på ca 400 kr så då blir det ju bara 2100 kr över. Dilemma! Kanske är det bättre om jag tar ut 500 kr till? Jobbigt detta.

Idag är det jobb som ska genomföras. Idag ska jag laga min favoriträtt, korvstroganoff med ris. Det riktigt vattnas i munnen på mig haha. Så synd för mig att jag inte ska äta det, självplågare som jag är haha.
Efter jobb kör jag direkt hem till min stora svarta vovve och bjuder henne på en promenad. Ikväll är det träning som gäller, IW precis som vanligt. Härliga melodier ska spelas i min kropp ikväll, utmatthetens melodi ;)!

Nu är det dags att göra sig helt färdig. Ha en underbar dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: