2010-06-08
 06:44:14

En tidig sänggång = pigg och glad Jenny


Det är mitt bästa skönhetstips, sömn.

Godmorgon. Jag har upptäckt en sak, att jag kan gå upp 40 minuter senare än vad jag brukar och endå hinna med allt som jag ska. Härligt!

Jag mår bättre nu, kroppen har avlastat lite vätska och jag är inte längre stor som ett berg (kändes så iaf) och jag väger ½kg mindre. Men än kan jag inte skatta mig lycklig utan det är några hg vätska kvar i kroppen tills jag ska känna mig normal igen. Så om någon dag så ska allt vara till sin rätt igen.

Idag är det tisdag. Idag är det 12 dagar kvar tills vi åker, alltså är det 8 arbetsdagar som jag har kvar tills jag får vara ledig. Längta längta längta!

Alltså, är det någon som vet hur vädret ska bete sig idag? Det är strålande solsken runt Helsingborg. På dmi.dk står det att det ska komma en liten skur. Åh, vilken himla beslutsångest jag har med dagens klädval, shorts, klänning eller lång byxor? Ibland är det jobbigt att vara mig själv.  ;)

Efter gårdagens solning kan jag bara berätta att jag har blivit ganska brun, så nu ser jag också lite somrig ut. Har ett antal fräknar som min fina pojkvän räknar haha. Usch jag är inte så glad för fräknar, de sticker liksom ut. Men liksom som på Pippi Långstrump är det ju bara charmigt.

Idag är det ingen träning som står på schemat utan att träffa min käre pojkvän. Jag har beslutat mig för att bara träna varannan dag numera eftersom jag har extencions och inte vill tvätta håret varje dag. Jag är liksom inte äcklig och tränar utan att tvätta mitt hår. Sjukt ofräsht att svettas och sedan inte göra sig 100% ren. Uää!

Men nu ska jag äta lite frukost, vad sägs om en shake a' la Jenny? Ja tack.
Have a great day!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: