2010-06-01
 15:23:38

Dryga timmar


Har varit hemma ett bra tag sedan jag slutade jobba och inte har jag suttit ner en sekund förrän nu.

Såfort jag kom hem så hoppade jag in i duschen för att känna mig lite fräschare från all stekos från allt bacon som jag har stekt idag. Vet ni vad? Jag lyckades bli fri och jag känner mig väldigt fräsch just nu.

Idag så ska jag bjuda med min fina Jonatan på bio, det blir Sex and the city. Jag har verkligen längtat efter att få se tvåan. Trots filmens dåliga recensioner så ska jag se den eftersom jag kanske har en helt annan smak;D!!

Nu ska jag ta det lite lugnt innan jag ska ta tåget (say what?!?!?), ja tåget. Nenni kan för nenni har ingen bil för nenni vill inte ha bil och finns det ingen bil att låna av mami&papi så nöjer jag mig gott och väl med tåget.

Ikväll nattar jag hos Jonatan.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: