2010-06-14
 10:11:05

Dryga timmar


Det är så fruktansvärt tråkigt att vara hemma och sjuk. Vad ska man göra? Det är skit på TV och jag har redan sett alla filmer. Jag såg precis Chucky, ni vet den där groteska dockan som är knivmördare. Ja, iallafall så är den filmen riktigt B men eftersom det är typ den enda filmen som jag bara sett en gång så fick den ju gå.

Idag är det bara sex dagar kvar tills vi åker, snacka om härligt. Nu tycker jag att dessa sex dagarna kan gå fort så att jag snart kan få sitta på planet och snart vara framme. 3½ timme och sedan är vi där, tänk när det är så nära. Jag längtar så himla mycket.

Min brors sambo Emelie som också ska åka med berättade att man fick ha sammanlagt 25kg i packning och i det ingår väskans vikt. Hur ska detta gå till tänkte jag först men nu när jag har kollar genom min packlista så kommer jag nog att ha under 25 vilket jag måste eftersom jag ska ha med mig lite saker hem också. Tänka och sålla ut.

Nu ska jag kolla vidare på TV. Bye!


världens bästa bror.


världens bästa Emelie och jag.


världens bästa kille.
älskar dig väldigt mycket!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: