2010-06-15
 12:48:18

Det är åskoväder i Mörarp

Fyyyfan vilken skyfall, himlen har verkligen öppnat sig!! Och inte nog med regnet för det verkligen åskar och blixtrar.
Redan efter första smällen sprang Alma snabbt in till mig och irriade runt och nu ligger hon tätt vid mina ben, skakandes och nästan hyperventilerar. Aw, minstackars hund.. Hon verkligen avskyr smällarna, vare sig det är raketer eller oväder.

Så nu har jag höjt ljudet på TVn maximalt.. det kanske inte hjälper så värst men jag kan inte göra något annat så..



Just nu mår jag sämre igen, känns att min Panodil börjar gå ur kroppen. Åh, jag vill bara bli frisk! Blir hella imorgon också, skit tråkigt!

Nu ska jag sätta igång någon film, vet inte vilken bara.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: