2010-06-17
 11:26:45

Akuten


Mamma vill att vi ska åka in på Akuten ikväll om jag inte mår bättre. Yrslen har tagit till och det svartnar fortfarande framför ögonen och jag blir mer och mer andfådd av att röra mig. Jag fattar inte vad det är med min kropp just nu.
Mamma hon sa att jag kanske behöver penicillin, snacka om att den här skiten kommer att förstöra min jävla semester! Snacka om att jag är frustrerad som fan just nu. Jag drar snart av mig mitt hår, jag blir alldeles galen. ÅH ÅH ÅH ÅH!!!!!

Jag ska inte ta något blodprov och jag vägrar få penicillin. Jag ska bli frisk på egen hand och kunna njuta utav min fördömda semester. Detta är min vanliga otur! Det är alltíd något som ska hända mig inför saker som jag ser fram emot!

Nu ska jag sova en stund. Vi hörs när jag känner för det!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: