2010-07-07
 06:42:03

Tröttheten tar i


Då var det dags inatt igen, kunde knappt sova trots att jag var svintrött. Jag vaknade halv tolv inatt och sista gången jag kollade på klockan så var den 01.20.

Och imorse innan mitt härliga alarm ringde så hade jag en väldigt orolig dröm, så det var inte heller något att höja tummarna för.

Anyway. Idag är det väl onsdag va? Åh jag känner att ledigheten kryper sig närmare och närmare. Idag är det god mat som står på menyn.. enligt barnen då alltså. Idag blir det enkelt, kokt wienerkorv och makaroner. Jag är inte så jätte glad för den maten men barnen gillar det så ibland får dom också bestämma.

Efter jobb ska jag direkt hem till min fina vovvis som vill gå ut. När rundan är färdig planerar jag att byta om till bikini för att sedan lägga mig på uteplatsen som en strandad val och sola. Ikväll har jag planerat träning, blir bara gymmet idag också.

Men nu är det bannemig dags att fixa det sista innan jag ska åka till jobb och arbeta av mina timmar för den här dagen.


På vår favoritstrand på Rhodos.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: