2010-07-08
 06:43:53

träningsvärk.


Tummarna upp eller tummarna ner? Härligt att känna att man lever!

Har sovit utan att vakna (medvetet) hela natten, skönt som tusan. När jag skulle resa mig från sängen kände jag en viss smärta i baksidorna på båda mina lår, träningsvärken har intagit. Så idag är jag en lite mer stelbent Jenny som inte alls känner för att bocka sig efter saker på golvet. ;)

Visst är det torsdag idag? Idag ska jag tillaga Chili con carne och vitlöksbröd, gott och lyx för den som ska avnjuta måltiden. Inte blir jag en lycklig prick utan alla andra.. men jag är minst lika lycklig utav att få förtära min chokladshake som jag förunderligt nog tycker är ganska god.

Idag ska jag beta av mina få timmar på jobb och sedan ska jag göra precis som alla andra dagar, åka hem till min fina vovvis som behöver rastas. Såfort det är gjort ska jag slänga mig i solstolen i trädgården och bli brun(are)!

Det känns alldeles knasigt. Jag har ju självklart bikinimärken på kroppen men nu när jag har solat både hemma och i solarium så försvinner dom succesivt. Men det som stör mig ganska mycket är att nu när märkerna syns mindre så känner jag mig blek! Illa illa!

Nä men mina vänner nu ska jag ta och göra mig lite havregrynsgröt med jordgubbar, mums!
Puss och kram!


glassbil i Rhodos stad, Gamla stan

Rhodos stad, Gamla stan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: