2010-07-04
 21:37:10

Secret life of

..JENNY!

Ni är ni allt nyfikna på allt som händer. Mina läsarsiffror stiger ju mer sällan jag skriver..? Ahja!, många är nog intresserade utav vad jag pysslar med. Hmm...

Helgen har iallafall varit underbar precis som vanligt med min fina Jonte.

Fredags; Mös runt i stan och stack sedan på bio och såg Eclipse som var så jäkla bra!
Lördags; Vaknade vid 11 och lade oss och sola. På kvällen grillade vi och gick ner till stranden med Jonatans vovve Adina så att hon fick bada. Senare fick hon ett härligt bad i badkaret och sedan kollade vi film, Jalla Jalla fick det bli. Någon som minns den? Så jäkla bra! Sedan somnade jag och Adina på soffan och Jonatan kollade vidare på TV.
Söndag; (idag) vaknade relativt tidigt och åt en smaskig frukost, kollade lite TV och tog bara det lugntt. Tog en lång runda med Adina och sedan körde vi hem till mig och grillade. När vi var mätta och belåtna kollade vi film och smaskande på popcorn. På kvällen på besök.

Nu har Jonatan min fina kärlek åkt hem och jag ska snart få mina ögonbryn färgade utav mamma och sedan ska jag ta en dusch och sedan sova gott.
Imorgon är det jobb och hårdträning som gäller. Måste ju bli av med det kilot som jag har gått upp under veckan på Rhodos. ;) !!


mmm, brun jag var!

min fina fina älskling.


konstverk av glass!


Gamla stan som var helt enormt!

Fler bilder kommer!

Godnatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: