2010-07-27
 16:52:55

otålig


Nu har jag sett Avatar, vilket underbar film. Jag som inte ens gillar action osv va allt det kallas för.. Men den här filmen var helt fantastisk och jag är glad över att jag har köpt den för nu kan jag se den om och om igen!!!

Annars har jag bara tagit det lugnt hela dagen. Jag har samlat alla krafter jag kan inför kvällens träning, Zumba. Hoppas det är lika roligt som sist. ;)

Jonatan har kört en runda till sin kompis så nu sitter jag här i min ensamhet och gråter.. neeej! Jag gråter inte, jag är väldigt glad faktiskt. Ska ta och byta om till träningskläder och sedan gå en runda med hunden och sedan ta bilen till Aktiverum!

Vet ni vad förresten? Jag har lagt in min fina Odd Molly jacka på Traders. Kommer med länken i nästa inlägg. ;)
peace!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: