2010-07-23
 10:30:45

njuter

Lönen har rullat in och jag har redan spenderat 4000 på räkningar, härligt va? Såfort pengarna rullar in så ska dom rulla som fasen.

Men idag ska jag fira min lön genom att hämta ut mina skor som har legat och väntat på mig ett tag. Jag har inte varit hemma så jag har inte kunnat hämta dom. :'( Men det ska bli spännande. Jag vet en som kommer att avsky dom, han heter Jonatan och han avskyr kilklackar haha.

Nu; Gå ut med Jonatan och hans hund.
På vägen; ja på väg från Lbg sticker vi inom min bror och lämnar en kavaj.
Sen; Kör hem till min prinsessa Alma som vill rastas.
Efter allt körande; då stannar vi till på Väla och kör sedan till stan för shopping!

Hoppas att höstkollektionerna har kommit in.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: