2010-07-09
 15:04:02

Newsflash


* Min klänning har kommit och en är superfin!
* Jag har jätte mycket huvudvärk pga jag knappt har druckit vatten idag, SUCKS!!!
* Var hemma hos ett av barnen som skulle sluta och åt grillad korv.
* Beslutsångest ang om jag ska lägga mig i trädgården och bättra på brännan eller om jag ska sticka och träna
* Ikväll kommer min fina Jonatan hit och vi ska bara mysa hela helgen.





En kollega till mig har en slags bok som handlar om djur. Jag har inget bestämt favoritdjur utan jag tycker lika mycket om tre stycken olika djur på samma gång. Jag älskar hästar, katter och hundar. Men iallafall så läste hon ur sin bok att dem som är allergiska mot katter har svårt att älska sig själv. Kunde det bli mer än sant?
Man blir ju gråtfärdig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: