2010-07-10
 09:28:55

Morgonte


Härlig morgon, skönt att kunna vakna utav sig själv och inte ett envist alarm.

Gårdagen var lugn tillsammans med Jonatan. Det blev film som jag somnade till så det var inget ovanligt. Vi såg Valkyria och eftersom jag hade svårt att koncentrera mig (för jag var trött!!) så tyckte jag inte att den var någon höjdare. Men precis som vanligt snäll som jag är så ger jag alltid saker (och personer) en andra och oftast en tredje chans. Så när jag har sett filmer en gång till ska jag komma med min personliga bedömning.

Idag är det lördag, härligt! Dagens enda plan är stranden och bränna huden lite så att man kan känna sig någerlunda snygg. ;)

Nu ska jag dricka upp mitt morgonte och kolla på What happens in Vegas.
Hörs!


Rhodos stad, Gamla stan
en blek och osminkad Jenny, (första dagen?)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: