2010-07-13
 06:04:37

kickar igång mig själv

Godmorgon, härlig morgon va? Nej faktiskt inte. När jag gick upp klockan 5.30 var det nästan 23 grader ute, uhhh! Såfort jag kom upp från den svala och sköna källaren så kändes det som om jag gick rakt in i en vägg, så varmt är det.

Idag ska jag öppna dagis så jag är uppe med tuppen. Jag planerade allt väl igår genom att lägga mig lite efter 21.00 och har sovit som en gris hela natten utan att vakna en enda gång. Snacka om att jag har varit klubbad hela natten, härligt!

Och eftersom jag öppnar idag så ska jag passa på att gå en timme tidigare idag så att jag kan åka iväg till stranden eller något för här hemma går det då inte att vara i den här värmen.

Idag är det inget morgonte som gäller utan ett glas saft, känner att jag behöver en liten kickstart på den här dagen. Ska snart slänga i mig en liten shake så att jag typ inte svimmar i bilen påväg till jobb.. ;)

Nu är det dags att skaka ihop lite mat och njuta av morgonen innan jobb!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: