2010-07-07
 20:15:06

Jordgubbar och honungsmelon


Dagen har gått undan idag, herregud vad timmarna har gått fort idag!

Jag körde hem direkt efter jobb och rastade min fina pärla Alma, vi tog oss en lagom runda eftersom hon inte orkar så mycket i värmen.. Min lilla söta prinsessa börjar verkligen bli till åren..
Såfort vi kom in smorde jag in henne i massa Helosansalva runt hennes ögon, i hennes öra och på nosen. Alma har blivit så torr och har tappat päls (ålderdom antar jag..) men vi gör så gott vi kan, hon är ju frisk i övrigt.

Efter Almas lilla ompyssling drog jag på mig min lila bikini och lade mig ute på vår uteplats för att sola och läsa min senaste tidning "Bild" och bara gotta mig.
När jag hade tröttnat på solandet bytade jag om, tog vovven på en runda och körde sedan en sväng inom Familia för att köpa en vit miniklänning att ha under andra vita klänningar som är typ genomskinliga. ;)
Efter min snabba runda inne på Familia, H&M så körde jag snabbt till Aktiverum för att träna.

Träningen gick galant precis som den brukar och efteråt belönade jag mig med 12 minuter i solariet.

På hemvägen körde jag inom ICA MAXI för att köpa lite jordgubbar (var det tänkt) men jag kom hem med mjölk, en honungsmelon, piggelin, 3 Nutrillet bars och en film. Gick förbi filmen Gran Torino och kom på att jag aldrig har sett den så den fick också hänga med hem!

Nu har jag ätit en omelett med kesella, rödlök, tomat och fetaost, mumsigt värre! Så nu efter att ha ätit sitter jag bara och slappar i soffan med en skål med jordgubbar och en skål med honungsmelon framför mig och zappar mellan alla dåliga sommarrepriser på TV.

Snart kallar faktiskt sängen, jag är sjukt trött idag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: