2010-07-08
 15:36:12

Jobbigt


Vad är det med min kropp? Den är jätte uppsvälld, magen speciellt.. min mage är som en ballong! Jag avskyr det, jag äcklad utav det. Klarar inte av sådant!
Inte nog med allt som är svullet så är jag sjukt trött. Varför? Jag har ju inte direkt haft en stressig dag eller så.

Usch och så saknar jag min fina Jonatan jätte mycket.

Idag ska jag bara ta det lugnt. Jag har varit ute med hunden, solat den tiden det gick innan solen gick i moln totalt och jag har hunnit duscha och fräscha upp mig. Ikväll ska jag nog hem till Jonatan och mysa, han är ensam hemma inatt med hunden så jag ska nog dit.

Nu ska jag förska få tag i mamma i hopp om att få låna bilen.
Imorgon ska jag inte laga någon mat alls på jobb för vi ska hem till ett barn som slutar på dagis imorgon och äta, myspys!

Men men, hörs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: