2010-07-26
 14:44:44

Jag kan om jag vill


Nu har jag tillbringat en vecka tillsammans med min kärlek, Jonatan. Vi har bara myst och tagit det lugnt. Vi har varit på stranden, bara latat oss framför TVn när det har varit kasst väder, vi har grillat, shoppat och gått långa rundor med hans vovve.  Det har varit så himla skönt att slippa tänka på allt och alla och bara vara. Det är precis vad jag behöver, bara ta det lugnt och hitta mig själv lite.

Nu har jag kört hem för att mysa med min hund, tycker inte om att när hon är ensam. Var en runda inom Familia och köpte mig ett linne, en pyjamas och en midjekort kavaj.

Annars har jag även shoppat annat i helgen, ett par chinos i beige, ett par svarta Converse, en blus, några linnen, strumpor, underkläder, en kofta osv. Jag kommer inte ihåg allt men det enda jag vet är att jag har alldeles för mycket kläder, det är så att min garderob snart sprängs. Och nu ska vi inte prata om alla mina skor.. men jag älskar det, det finns inget roligare än attha ett stort urval av kläder och skor. ;D!!!!!!

Just nu kollar jag på en film, Brudens bäste man. Riktigt bra;) ! Jag sitter och degar med två omgångar med färg i håret. Det är dyrt med sådant när man har så tjockt hår, blir två förpackningar vid varje färgning.
Färgar tillbaka till min "vanliga" färg, avskydde det röda.. eller inte riktigt röda det var mer åt kastanjhållet..

Ikväll kommer Jonatan och vem vet vad som händer?! Förmodligen hyr vi väl en film och myser precis som vanligt och det gillas starkt!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: