2010-07-06
 21:27:13

Jag har ett mysigt jobb


Kan ni förstå hur mysigt det är nu på sommaren på mitt jobb? En liten grupp med ca 6 st barn gör allt så nära. Jag har tid att umgås mer med barnen och mysa i trädgården i solen. Jag gillar det massor!

Idag lagade jag Tacofisk,  så jäkla gott det är. Medans alla andra njöt utav en smaskig lunch så fick jag avnjuta min chokladshake och glad är jag över det eftersom det bjöds på glass efter lunch. Det är såhär att ett barn slutade på dagis idag och då bjöds det på glassbåtar och presenter och inte kan jag tacka nej till det.

Alla i personalen fick varsin present, vi fick allihopa varsitt virkat kramdjur. Jag fick en häst, jippi! :) Iallafall så har barnets mormor virkat dessa djuren. Vissa fick ett får, kor och grisar och jag blev så himla glad över att jag fick en häst eftersom det är mitt favoritdjur efter hund.





Idag körde jag direkt hem efter jobb och gick ut med hunden och stressa med att byta om och packa min träningsväska. Satte mig i bilen och körde till ICA för att hämta ut ett paket, ett par skor som jag har beställt. Efter en snabb vända på ICA körde jag hem till farmor och farfar som hade lagat Kyckling (min favorit) med brunsås, råstekt potatis, kokta grönsaker, vitkålsallad, pressgurka och andra grönsaker. Så himla gott!

När klockan hade närmat sig 17tiden hoppade jag återigen in i bilen för att köra till jobb igen, jag skulle nämligen på köksmöte..faktiskt det sista nu inför köksrenoveringen och det kommer bli så jäkla snyggt!

Efter vårt lilla möte stack jag till gymmet och tränade rumpan av mig. När jag hade svettats färdigt så tog jag 15 minuter i solariet för att slappna av tillsammans med min iPod och tro mig, det var skönt!

Nu sitter jag i soffan i mitt nattlinne och ska snart slänga mig i bingen och ringa och prata med Jonatan som jag saknar så himla mycket!

Natti natti!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: